Mijn account
Hoe maak ik een account aan?
Je maakt je account eenvoudig aan via de optie “Registreren”. NB. Als je jouw bestellingen bij Alpheios plaatste via EOS hebben wij al een account voor je aangemaakt. Je hebt hierover een e-mail ontvangen. Geen e-mail ontvangen? Neem contact met ons op.
Hoe kan ik mijn (aflever)adres wijzigen?
Via “Mijn organisatie” pas je eenvoudig je afleveradres aan. Je vindt deze optie in het menu van “Mijn account”. Jouw factuuradres kun je niet zelf wijzigen omdat dit gekoppeld is aan onze klantendatabase. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn e-mailadres voor ontvangst van facturen wijzigen?
Via “Mijn organisatie” pas je eenvoudig deze gegevens aan. Je vindt deze optie in het menu van “Mijn account”.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Wanneer je je wachtwoord bent vergeten, kun je dit eenvoudig opnieuw instellen door op “Inloggen” te klikken en daarna op “wachtwoord vergeten”. Vervolgens kun je in het volgende scherm je e-mailadres ingeven. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je wachtwoord moet minimaal uit zeven tekens bestaan en moet letters én cijfers bevatten, zonder spaties. Wanneer je wachtwoord succesvol gewijzigd is, kun je je opnieuw aanmelden.
Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
Onderaan elke pagina geven wij jou de mogelijkheid om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Je geeft eenvoudig je e-mailadres in en klikt op “Inschrijven”. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail ter bevestiging. Je bent nu ingeschreven.
Zijn mijn specifieke prijsafspraken direct beschikbaar?
Jouw specifieke prijsafspraken zijn voor jou beschikbaar nadat je bent ingelogd in de webshop van Alpheios. Je moet je hiervoor wel eerst registreren als bestaande klant. Daarna moet jouw account gekoppeld worden, dit kan even duren.
Waar zie ik het overzicht van mijn bestellingen?
In het menu van “Mijn account” vind je een overzicht van de door jou geplaatste online bestellingen vanaf de aanmaak van jouw account. Als je een adminrol hebt, dan zie je ook de eventuele bestellingen van andere gebruikers die je aangemaakt hebt.
Kan ik mijn budget beheren?
Ja, indien je een adminrol hebt in jouw account kun je in het menu van “Mijn account” bij “Mijn organisatie” in de tab “Gebruikers” budgetten instellen. Hier kun je ook eenvoudig gebruikers aanmaken met budgetten en bevoegdheden. Je kunt ook kostenplaatsen aanmaken en daar budgetten aan toewijzen. Klik hier voor een handleiding.